Születésnapra (18)

2009, augusztus 13 - 17:20

Szia - már nem - Gyerek!

Először is, az Isten – Öregisten, ŐsTen – éltessen! Legyen életed hasznos és termékeny – tudod jól, hogy nem anyagi értelemben gondolom. Nem akármilyen Világkorszak áll előtted. Nem békés, nem nyugodt és nem csapdák nélküli, hanem harcos, veszélyes, tiszta és éles észjárást igénylő, amihez Erő és Kitartás szükséges. Ezért kívánok még Erőt és Kitartást!

Túl nagy ajándékra ne számíts, olyat amúgy sem tudnék adni. Az évek során már elláttalak – akarva-akaratlanul :-) - egy kiadós 'Szellemi Csomaggal', amelyet nem egyszerre töltöttem meg, hanem csak úgy apránként, darabkánként adagolva ezzel-azzal... (Többek szerint egy kicsit túl is töltöttem, de hát ez van...) Remélem, hogy ez majd hasznodra válik és mindig veled lesz, amikor szükséged lesz rá. Ha valamit hibáztam – tettem, vagy nem tettem, mondtam, vagy nem mondtam – nézd el nekem és tanulságképpen hasznosítsd a jövőben a saját Utadon.

A történelem érettségihez ismét csak gratulálni tudok! Szép volt és büszke vagyok Rád! Bár a valódi történelmet nem a 'hivatalos' tananyagból kell elsajátítanod, de ez nem okoz majd nehézséget, ebben egészen biztos vagyok.

A szülinapi bulira jó szórakozást kívánok, érezd jól magad immár Nagykorúként! Azért túlzásba vinni nem kell... :-)

Minden jót, Szebb Jövőt, Jó Életet Neked!

Apád